2013. április 3., szerda

Próbálj ki valami újat 30 napig

Ha jól emlékszem, a múlt héten megosztottam a blog facebook oldalán ezt a videót


Aminek a lényege,hogy próbálj ki valami új dolgot 30 napig. Bármi lehet az, és ha véghez viszed- ami nyilván sikerélményt jelent-motivál,hogy egyre több 30 napos kihívást hajts végre. :) Nem is mindig az eredmény számít, hanem az,hogy megcsinálod, befejezed amit elkezdtél, és közben rengeteg élménnyel, tapasztalattal gazdagodhatsz.

Az első ilyen 30 napos kihívásom  egy egészen egyszerűnek tűnő dolog, de valójában számomra nem az.

Már több posztban olvashattatok a lassan már "legendásan" érzékeny bőrömről. Na meg a cuccokról,amiket kipróbáltam és sok termék jónak is tűnt. Nos ez teljesen megdőlt az elmúlt 3 hétben. Olyan dolgoktól is kiütést kaptam,ha valami hajformázót használtam és a pl. hajhabos hajam, hozzáért az arcomhoz. Voltam kozmetikusnál párszor, gyógyszertári termékek stb. Végül kilyukadtunk arra, hogy az évek folyamán hogy is mondjam...1. "túlsterilizáltam"magam, a bőröm és nem sok ellenálló képességem maradt. Az arcomra kb. 10 különböző terméket használok, és van ami ugyan bio (vagy annak mondott), de mostanra ott tartok,hogy mindentől kipattogok,  és minden allergiás reakciót vált ki. Lehet fura ez a poszt,hiszen pont különböző termékeket szoktam kipróbálni, dicsérni,megosztatni a tapasztalatot, de sajnos túlzásba estem.

Szóval az én kihívásom most,hogy megpróbálom minimalizálni a kencék használatát és számát, helyette infra-szaunába és nyirokmasszázsra járok, megpróbálok minél több folyadékot fogyasztani, tudatosabban táplálkozni és persze megadni a bőrömnek és egyáltalán a szervezetemnek a lehetőséget,hogy regenerálódjon. Ez nekem legalábbis ami a kozmetikumok használatát illeti, meglehetősen nehéznek tűnik. De remélem azért kibírom a 30 napot. Ha ezt véghez viszem, utána kipróbálok valami mást is! ;-) Drukkoljatok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése