2012. március 27., kedd

Márciusi kedvenceim




Hát ahogy átnéztem a dolgaimat, sikerült pár dologgal gazdagítanom magam márciusra. Nézzük ezekből az abszolút favoritokat, hátha más is kedvet kap,hogy beszerezzen valamit magának.


1.Baviphat Goodbye Sebum Primer

BB krém alá ajánlott feltenni, ez zsíros vagy kombinált bőrre ajánlott.Nagyon könnyű textúrájú, szép, egyenletessé teszi az arcbőrt. Elég csak egy keveset felvinni az arcra, gondolom alapozó alá is használható, bár én már egyáltalán nem alapozok.

2. BRTC Blemish Recover Balm

Ok...tudom, kezdek túl sokat írni a BB krémekről, de számomra a BB krém a sminkelés szabadságát jelenti. Hogy miért? Alapból sem vagyok egy sminkelő bajnok, tehát nem szoktam például variálni nagyon a sminkeket, van a jól bevált nappali és esti sminkem és ezzel kb. le is tudtam. Arról nem beszélve, hogy az előző posztban már írtam arról,hogy mennyire érzékeny a bőröm. És ehhez nehéz volt eddig megfelelő smink alapot találnom. Tudjátok milyen az,amikor száraz a bőrötök,és hámlik...és ezt megpróbálni alapozni, és nem volt olyan hidratáló amit alá tehettem volna úgy,hogy megoldja ezt a problémámat. De végre felfedeztem a BRTC-ét,ami az én bőrömre kiváló... a felvitelét az alapozóval ellentétben el sem tudom rontani, alá teszem a fent említett Baviphat Goodbye Sebum Primert, majd egy nagyon minimális mennyiséget felkenek az arcomra( kézzel és ecsettel vagy alapozó szivaccsal is felvihető). Nekem körülbelül 9-10 órán át tart ki egy BB krém alappal készített smink. Azért szerintem ez nem rossz, ha azt nézem,hogy nem kell 2-3 óránként ellenőrizgetnem,hogy "egyben vagyok-e" még és mindeközben természetes marad a bőröm színe, nem pedig sárgás. :-)

Kis megjegyzés: Az alábbi két képen viselem a BRTC-ét, lehet nem a legjobb minőségű,de úgy gondolom nem tűnök "túl sminkeltnek" rajta. ;-)

3. Kendők :)

Mivel már láthattátok,hogy előnyben részesítem a fekete és egyéb sötétebb darabokat, kendőkkel szeretem feldobni az outfit-eket. A két kedvencem egy leopárd mintás és egy csodaszép parfümös üveggel, és igazi csajos dolgokkal díszített kendő, mind a kettő H&M. Nyakba, táskára kötve elég sokat hordtam márciusban. :)

 +1 Az áprilisi Instyle-hoz csodaszép kendőt adnak ajándékba, és mellékelve képeket,hogy hányféleképpen hordható. :-)


4. H&M collar necklace

Igen az egyik nagy szerelem, habár ebbe a posztba ami bekerült,mind nagy szerelemnek számít. :)
De ez a collar necklace-t szinte mindig viselném, néha úgy kell megerőltetnem magam,hogy a többi nyakláncot is viseljem néha.  Amit általában szívesen felveszek mellé az egy fém karperec, amit még vagy 3 éve a Nina Ricci parfümhöz adtak, és akkor eltettem,mert azt gondoltam,hogy hát ezt se sűrűn fogom hordani, de ez most megdőlt, ugyanis tökéletes a nyaklánchoz. Mást nem is veszek fel,mert mindkettő látványos darab.




    Ez pedig a karperec.
                                               
5. L'oreal Professionel Mythic Oil

Hát igen, azt hiszem elmondhatom,hogy függő lettem. Egyszerűen zseniális ez az olaj, összesen 1-2-őt(hajhossztól függően)  kell pumpálni belőle, azt eloszlatni rajta, és nagyon jól ápolja a végeket, selymes,fényes lesz tőle a haj és nagyon jó,tartós az illata. Elég sok van benne, és mivel kevés is kell,ezért ki is tart valószínűleg sokáig. Bőven megérte az árát.



Ezek tehát az én márciusi nagy kedvenceim! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése