2012. március 8., csütörtök

Kezdjük el

Üdv Mindenkinek! :)

Igazából csak ezen a blogfelületen kezdet ez nekem,mivel már volt  egy másik blogom,amit több,mint 2 éve kezdtem el. Viszont azt angol nyelven írtam, és az utóbbi időben sokat gondolkoztam,hogy kellene egy magyar nyelvű is. Mivel ott szinte csak külföldi olvasóim vannak, és más témákat is feszegettem nem láttam értelmét,hogy kétnyelvű legyen.

Sokat agyaltam,hogy érdemes-e belevágni egy új blogba? Hiszen manapság egyre több  van, nem csak divat persze.Amikor anno elkezdtem  még nem volt ennyi divatblogger. Egyébként én történelmet tanulok, tehát semmiféle papírom nincs arról,hogy közöm van a divathoz. ;-) Ezt később még fel lehet hozni esetleg mentségemre. :D

De akkor mégis mit akar egy történelem szakos hallgató a divattal? Igazából eldöntöttem,hogy ugyan a divat lesz a fő irányvonal,hisz mégis csak a szívem csücske kicsi koromtól a szép ruha, de leírok mindent ami érdekel, a sminkterméktől kezdve az engem inspiráló dolgokig. A blogom egyik fő célja pedig,hogy megmutassam,hogy nem csak a vékony alkatú lányok tudnak szépen, stílusosan öltözni. Nem ígérek  "Wow-kategóriás" outfit képeket, annyi lehet bennük az egyedi,amennyit a személyiségem ad hozzá pluszban. Kezdésnek ennyi elég is!

Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése