2012. április 18., szerda

Támogassuk a magyar tervezőket

Néha-néha felszólaltam már,hogy milyen jó dolog,ha lehetőségünk van magyar tervezők ruháját hordani. Mivel nagyon sok ruha éppolyan elérhető áron van,mint például egy Mangoban vagy Zara-ban vásárolt holmi, ám mégis egyedi, jobb a minősége, és, csak a magyar tehetségeket támogatnánk vele. Március végén megnyitott az Ourstyle Boutique pop-up store az Arénában. Nagyon sok szép,egyedi darabot lehet vásárolni ott. Vágó Réka cipőket, Imogen, Dora Abodi, Nubu  ruhákat, vagy a tavalyi Gombold Újra! nyertesének Gyöngyösi Renátának INER nevű márkájának első kollekciójából..ez persze csak a teljesség igénye nélküli felsorolás volt.
Én ebbe a többfunkciós Nubu ruhába szerettem bele, amit minimum ötféleképpen tudok viselni. És csak a kreativitásomon múlik,hogy viselem-e még többféleképpen. Hozzáadtak egy táskát a Reka Vago for Szabadon kollekcióból.
Itt megnézhetitek a többi képeket a Szabadon konvenciók nélkül-ből: http://szabadon.tumblr.com/


Az Ourstyle Boutique-ot pedig mindenkinek ajánlom. Csodálatos darabokat árulnak, megfizethető áron. 



Ó igen, ezt a 3 csodaszép lakkot pedig vasárnap vettem a Müllerben. A mentát a nadrágomhoz választottam. :))




 Ez pedig még a szakdolgozat írás miatti nyűglődésem eredménye volt. :)

2 megjegyzés: