2013. május 7., kedd

Az utolsó bejegyzés

Úgy gondoltam-ha már egyszer belevágtam ebbe a blogba és ennyien követik, akár itt,akár facebook-on- egy kicsit több kell attól,mint kiírni a facebook oldalra,hogy átmenetileg szüneteltetem a blogot.

Amikor a legelső divatblogomat kezdtem el írni, az még eléggé különlegesnek számított,mert nem voltak annyira elterjedve nálunk az ilyen blogok és én éltem-haltam a divatért, lehetett szó bármiről. Feltett szándékom volt,hogy szeretnék egyszer stylist lenni. Valójában azóta korrigálnám arra,hogy a stílust szeretem, és ugyan szívesen segítek még mindig, ha valaki tanácsot kér, mára már leginkább azzal foglalkozok,hogy magamat fejezzem ki...önstylingolás.

Nem tudom teljesen megfogalmazni mi történt,de azért érzem,hogy ez most nem egyszerű,mert még az imádott divatvilág is csak taszít, és ami azelőtt örömet okozott, lázba hozott akár, ami a divatot illeti, akár az olasz kultúra,aminek szintén nagy rajongója vagyok ( nem szeretném azt mondani,hogy voltam) momentán semmit sem jelent és nem mozgat meg. Nem tudok rendes bejegyzéseket írni, és nem tudom meddig tart. Lehet csak neki kell állnom összeszedni magamat és új célokat keresni, nem tudom.

Nagyon szeretném,ha nem kellene végleg elbúcsúznom Tőletek és a blogtól, de folytatni csak úgy szeretném ha az nem fél gőzzel fog menni és nem fogok 2 hónap múlva újra ide lyukadni. Mindenesetre szeretném megköszönni mindenkinek aki figyelemmel kíséri/kísérte az eddigi ténykedéseimet. Mindenkinek a lehető legjobbat kívánom és remélem mégis tudom ezt folytatni a jövőben és megtaláljuk egymást a blog és a facebook platformján.


Nagy ölelés mindenkinek!

Viktória

1 megjegyzés: